torsdag 13. februar 2020

Love you!


WOW! Kort nr 2 på under en mnd. Dette slår jo alle rekorder. Jeg er strålende fornøyd over å ha forsøkt meg med fargelegging igjen. Det må være flere år siden sist. Men det ga mersmak. Jeg har fargelagt et Magnolia motiv med Distress farger. 

Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer:

Papirdukkene # Februar - Hjerter
Hobbygarasjen # Februar - Glad i deg
Nordsalten Hobbyklubb # 180 - Til Kvinnen
Kreativ Scrapping # Februar - Min Favoritt (bruke dies)
Scrappelyst Grublis Februar # Søm (rundt ytterste DP)
Stamping Sensations # February - Feminine
Ally`s Angels # 31 Anything goes
Simply Magnolia # February - Anything goes with the option of Love

Teksten kommer først i dag, -da jeg ikke får scrollet nedover. Jepp, brukerfeil, jeg er skikkelig rusten med å blogge. 







Ingen kommentarer: