søndag 31. januar 2021

Vinter Baby

Papirdesign blogg 






Da ble det et kort til. Denne gangen til en liten jente som akkurat er kommet til verden! 

Stemplene er fra Papirdesign. Det samme er Design papiret jeg har brukt og diesene! 

Av mangel på snøkrystaller og pynt på hybelen, så måtte jeg modifisere blomster Diesene fra Papirdesign til å lage små snøkrystaller i glitter!  Må jo være snøkrystaller på kort til en liten pike som ble født i januar må vite! 

Jeg brukte de små blomstene som er inni hjerteblomster rammen. Helt perfekte størrelser til pynting. 

I dag fikk jeg virkelig klart meg med lite.  

Men jeg må nok blinge opp kortet med litt glitterlim og bling når jeg kommer hjem. Men jeg ble fornøyd med resultatet, på tross av lite pynt tilgjengelig. Må pakke litt bedre neste gang. 

Jeg vil gjerne delta i Papordesigns Januar utfordring med dette kortet! Papirdesign


Ingen kommentarer: